Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik bij jullie bestellen?

Het bestel proces wordt u hier uitgelegd.

Kan ik de bestelling komen afhalen ?

Gezellig! Laat het even weten wanneer U komt dan zorgen wij dat de bestelling voor u klaar staat. Ons bezoek adres is

Zamenhofstraat 150, unit 112
1022 AG Amsterdam

Betalen

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • Bankoverschrijving
  • Paypal
  • Creditcard
  • Bitcoin
  • Contant

Betalingen worden uitgevoerd via onze betaalprovider Mollie B.V. Lees meer op de betaalinformatie pagina

Verzenden

Van waar wordt het product verzonden?

Uw bestelling wordt verzonden vanuit Amsterdam, Nederland.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

U kunt uw pakket volgen met uw trackingcode. Deze krijgt u per email toegezonden op de dag dat uw bestelling wordt verzonden.

Geen email ontvangen? Neem contact op met de klantenservice.

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Doorgaans wordt na verzending uw pakket de eerstvolgende werkdag op uw afleveradres aangeboden.

PostNL levert ook op zaterdag.

Retourbeleid

U hebt wettelijk recht op 14 dagen bedenktijd. Mocht u zich binnen dit termijn bedenken, dan kunt u de bestelling aan ons retour zenden nadat u contact met ons hebt opgenomen en u van ons een akkoord hebt gekregen.

U krijgt na inspectie en goedkeuring van de retour gezonden artikelen binnen 14 dagen uw aankoopbedrag en de eventuele verzendkosten die wij in rekening hebben gebracht teruggestort op uw IBAN.

kijk ook op: Verzenden en Retourneren

Klachten

Ik heb een klacht

Dat vinden wij spijtig om te horen.  Neemt u alstublieft contact met onze klantenservice.

Ik heb niet alle producten ontvangen.

Onze excuses! Neemt u even contact op met de klantenservice dan sturen wij u de missende producten zo snel mogelijk naar u op.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Heeft u het pakket getraceerd bij postnl met uw door ons ontvangen trackingcode? Wellicht dat uw pakket bij  de buren is geleverd of ligt het op een postkantoor. Mochten er vragen blijven over uw pakket, neemt u dan contact op met de klantenservice.

Wijzigingen

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Wanneer je een bestelling hebt gedaan, maar uw gegevens kloppen niet, neem dan direct contact op met de klantenservice.

Mocht u een account bij ons hebben, dan kunt u inloggen en aldaar de gegevens wijzigen.

Ik heb mijn adres verkeerd opgegeven, hoe kan ik dit veranderen?

  • Wanneer bestellingen eenmaal zijn geplaatst kunt u deze niet meer wijzigen. De klantenservice kan dit wel voor u doen, dus neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Let op: wanneer deze bestelling reeds verzonden is kunnen wij het niet terugroepen. Pas wanneer het pakket aan ons retour komt kunnen wij de gegevens wijzigen. Wij zullen het pakket dan opnieuw versturen nadat de verzendkosten opnieuw zijn betaald.

NB.: Wanneer u bij de eerste zending geen verzendkosten hoefde te betalen, zullen wij deze ditmaal wel in rekening brengen.

  • Indien u alleen uw adres wilt wijzigen nadat u bent verhuisd zonder dat u een nieuwe bestelling heeft geplaatst, kunt u gewoon de gegevens wijzigen in uw account.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

  • Indien uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u contact opnemen met de klantenservice om uw bestelling te wijzigen.
  • Mocht uw bestelling reeds zijn verzonden, dan kunt u bij de levering van uw bestelling het pakket weigeren. Deze wordt dan aan ons retour gezonden.
  • Indien u de zending in uw bezit heeft en retour wilt zenden, lees dan meer hierover bij verzenden en retourneren.

Ik wil mijn bestelling terugsturen hoe doe ik dat?

Bent u niet hellemaal tevreden over uw bestelling of wilt u de zending niet om andere redenen, dan heeft u wettelijk het recht om uw order binnen 14 dagen aan ons retour te zenden. Hier zijn echter wel regels en uitzonderingen op van kracht. Om uw bestelling retour te zenden en/of meer te lezen over de procedure dan verwijzen wij u naar verzenden en retourneren op onze website.

Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

Al uw gegevens worden om een beveiligde server opgeslagen. Uw gegevens worden niet vertrekt aan derden indien de wet dit voorschrijft.

Product informatie

Wat is Reishi ?

Reishi is een andere naam voor de paddenstoel Ganoderma lucidum. Het gebruik ervan bevorderd de gezondheid en gaat al duizenden jaren terug.

Kijk voor meer informatie op Wat is Reishi?

Waarvoor kan ik Reishi Extract gebruiken?

Reishi extract wordt gezien als een tonicum. Dit houdt in dat het de algehele gezondheid helpt ondersteunen. Reishi wordt van oudsher gebruikt om de gezondheid van het immuunsysteem te ondersteunen.

Voor meer informatie kunt u verder lezen op onderzoek.

Hoe en hoe lang kan ik paddestoelen extracten bewaren?

Het extract moet onder de 25°C worden bewaard en bij voorkeur in de koelkast. Bewaar het extract weg van direct zonlicht. Mits u het extract op deze wijze bewaard kan het meerdere jaren worden bewaard. Zie het etiket voor de datum tot wanneer het extract ten minste houdbaar is.

Zijn jullie producten biologisch, ecologisch, fairtrade, fair chain, getest op dieren..?

Al onze producten zijn biologisch en lokaal geproduceerd. Onze producten zijn niet getest op dieren.

Overige vragen

Ik heb een winkel, hebben jullie ook een groothandel?

Jazeker. Neemt u contact op met onze klantenservice om te zien wat wij voor elkaar kunnen betekenen.

Voor andere vragen en opmerking kunt u contact opnemen met onze klantenservice.